.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله شديد امام جمعه مشهد به وزير ارتباطات ؛
وزیری که پایش لب‌گور است می‌خواهد فیلترشکن باشد/ فیس‌بوک شربت سکنجبین زهرآلود است
شمال نیوز: اين آقاي وزير فردي متدين است و ضد ولايت فقيه نيست و يک روزي در وزارت خارجه به اين نظام خدمت مي‌کرده است، من نمي‌دانم اينها وقتي پير مي‌شوند چرا اين حال را پيدا مي‌کنند و به چهار قدمي چاله مرگ که مي‌رسند اين حرف‌ها را مي‌زنند.

امام جمعه مشهد گفت: لعنت بر فتنه 88 که باعث شد وزير متعهد ما که روزگار جواني در وزارت امور خارجه به نظام خدمت مي‌کرد امروز در سنين پيري و در حالي که پايش لب گور است بگويد، مي‌خواهم فيلتر شکن فيس بوک شوم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آيت‌الله احمد علم الهدي در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد با اشاره به سخناني که يکي از رسانه‌هاي کشور به وزير ارتباطات نسبت داده، اظهار کرد: باشگاه خبرنگاران جوان از قول وزير ارتباطات گفته دولت بايد فيلترينگ را از بين ببرد و فيس بوک را از فيلتر خارج کند.

امام جمعه مشهد گفت: با شکستن فيلترينگ فيس‌بوک غير از اهانت به پيامبر و اهل بيت و برخورد با دين بر روي مغز جوانان ما سيل رها خواهد شد و آيا با اين مسئله مي‌خواهيد فرهنگ مقاومتي داشته باشيد.

آيت‌الله علم‌الهدي افزود: مگر اين دولت، دولت همين رئيس جمهور نيست، مگر مجلس به اين دولت راي نداده و آيا آنها به شما راي داده اند که فيلتر شکن فيس بوک شويد؟

امام جمعه مشهد در پاسخ به احساسات و شعارهاي بعضي از نمازگزاران افزود: البته توجه داشته باشيد اين آقاي وزير فردي متدين است و ضد ولايت فقيه نيست و يک روزي در وزارت خارجه به اين نظام خدمت مي‌کرده است، من نمي‌دانم اينها وقتي پير مي‌شوند چرا اين حال را پيدا مي‌کنند و به چهار قدمي چاله مرگ که مي‌رسند اين حرف‌ها را مي‌زنند.

وي افزود:لعنت بر فتنه 88 که کاري کرد برخي از متدين‌هاي ما اين چنين حرفهايي را بزنند، آيا اين لبيک به حرف رهبري است که شما برادر متدين بياييد بگوييد مي‌خواهيم فيلتر شکن فيس بوک بشويم، هنوز 40 روز از سخنان رهبر معظم نمي‌گذرد، آدم دلش به مظلوميت اين رهبر آتش مي‌گيرد که يک مسئولي پاسخ رهبري را اينگونه مي‌دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 ارديبهشت 1393
احسنت برمردان باغيرت ايراني بالاخص آيت اله علم الهدي
پاسخ ها به این نظر
مسلم 13 ارديبهشت 1393
من خطبه های نمازجمعه مشهد را همیشه دنبال میکنم متاسفانه حاج آقا به تنها چیزی اصلا اشاره ای ندارد گرانی و گرسنگی مردم است.
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
ایرانی؟؟؟؟؟؟؟
منصوری 13 ارديبهشت 1393
مرگ بر فتنه گر . درود بر حضرت آیت الله علم الهدی انشاء زبانتان همیشه ناطق و قدمهایتان استوار .
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
شما زحمت نكش رهبري بلده دفاع كنه
فدرال 13 ارديبهشت 1393
خدایش وزیر به این مسنی من ندیده بودم اصلاً توجه کردین تمام وزرا کمی سن بالا هستن. یعنی الان مشکل اصلی مملکت ما شده رفع فیلتر فیسبوک ! دیگه هیچ مشکلی تو کشور نداریم.اینجاست که باید این شعر را خواند
همچی آرومه ما چه قدر .............
پاسخ ها به این نظر
سینا 13 ارديبهشت 1393
دمت گرم فدرال
مسلم 14 ارديبهشت 1393
فکر نکنم زیاد تفاوت سنی بینشون باشه.
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
من موندم این امام جمعه است! امام جمعه هم امام جمعه قدیما
داور از سوادکوه 13 ارديبهشت 1393
سلام این آقای امام جمعه همه رو نامید کرد چون خودش جوان و وزیر مارا که میتوان جوانگفت را پیر کرده
شمس 13 ارديبهشت 1393
آقاي رمداني هر چي هر امام جمعه اي گفت درسته!!؟ نظر مخالف نداشته كه چاپ كنيد ؟؟؟ اقاي علم الهدي چطور به خودش اجازه ميده اينطور توهين آميز صحبت كنه ؟ {به 4 قدمي چاله مرگ ميرسن و...} ... !!‌ خداي نخواسته ميخوان الگو باشن !!!‌مردم نمازشون رو بهشون اقتدا ميكنن
احمد حسینی 13 ارديبهشت 1393
اونی که از قیسبوک چیزی نمی فهمد نباید اظهار نظر غیر متطقی وفنی نمایید.با با جان کجای کاریری الان 30 ملیون نفر عضو فیسبوک هستند حاج آقا کجایی.آنقدر فیلتر شکن هست که نیازی به رفع فیلتر از سوی مخابرات نیست فقط هزینه اضافی است که بر استفاده کنند گان وارد می شود. .وانگهی فقط حرف زدن وگفتن کلمات قلومبه وسلومه دلیل نمی شود که طرف سواد فقهی وعلمی دارد اگر راست می گویید وسوادش را دارید بهترین راه اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص)از طریق انترنت ،ماهواره .وهمین فیسبوکی که مخا لفش هستید می باشد..
Akbar 13 ارديبهشت 1393
یعنی من موندم این امام جمعه محترم این همه گرانی و فقر و بدبختی رو در جامعه ندیدند فقط گیر دادند به فیس بوک ....
الله اکبر
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
شماها تازه پیر میشید - با سرعت غیرمجاز میرید- چرا درمورد اختلاس ها اظهار نظر نمیکنید - خدا را گواه میگیرم بر اساس رضای خدا نمیحرفید -چون اگر رضای خدا بود در مورد همه چی اظهار نظر میکردید-اخوند بزرگوار
مازنی 12 ارديبهشت 1393
آخه الان هرکی که اهلش هست با فیلتر شکن میره فیس بوک دیگه نیازی به برداشتن فیلترینگش نیست .
مثل ماهواره که هرکی اهلش هست تو خونش داره کی تونسته جلویش را بگیره ؟ استفاده یا عدم استفاده بر می گرده به فرهنگ و نوع تربیت فرزندان توسط خانواده . فیاتیر و غیر فیلتر تاثیری نداره .
باران 12 ارديبهشت 1393
فقط میشه گفت متاسفم!!!چه ادبیات بدی و چه دلایل بی تناسبی!!!
ابوتاقاسمی 12 ارديبهشت 1393
امام جمعه محترم همیشه باید اعتراض داشته باشی
حسین رحمتی 12 ارديبهشت 1393
این نوع انتقاد که همراه با توهین بوده در شان یک امام جمعه نیست در حالی که وزیر محترم اصلا چنین مطلبی رو نگفته و تکذیبش کردند.ایشان دغدغه جناح سیاسی خود را دارند از ادبیات آن میشه فهمید!!
شمس 13 ارديبهشت 1393
آقاي رمداني دمت گرم كه نظرم رو چاپ كردي !!!ممنونم
خیرخواه 13 ارديبهشت 1393
این هم از طرز صحبت کردن و ادبیات آیت الله!!!!!!!
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
اگر این اقایان مشی حضرت امام را در پیش می گرفتند ما این هکه مشکل در جامعه نداشتیم بیکاری اعتیاد طلاق پایین امدن سن اعتیاد واختلاس های بسیار زیاد اقایان دراین رابطه چه فرموده اند ؟الان که دراکثر خانه ها ماهواره هست ایا همه مردم از فیلم های ماهواره ای استفاده می کنند ؟ در همین شهر ما قبل از انقلاب مغازه های مشروب فروشی وجود داشت ولی ما که از روستا به شهر برای ادامه تحصیل می امدیم وهفته یک بار به روستا می رفتیم دنبال اینگونه مسائل نبودیم وپشت سر اقای محقق از این حسینه به ان حسینیه و..می رفتیم ایا الان اگر عزیزی مثل اقای محقق به شهر مابیاید ایا بازهم مورد استقبل انچنانی قرار می گیرد چرا؟ بااینکه در نظام منحوس پهلوی جو خفقان بود ولی درنظام مقدس جکهوری اسلامی بااین همه ازادی ایا این استقبال وجود دارد چرا؟ اقای رمدانی عزیز لطفا درج کن اقایان از مقام معظم رهبری درس بگیرند واز حضرت اقا جلو نیفتند
فرمانده 13 ارديبهشت 1393
درودخدابریاوران ولایت. من نمیدونم چراآلزایمر اپیدمی شده؟آقایون حواستون نیست داستان شهرام جزایری واختلاس 12300000000000 تومانی دردوران کی بود؟آیابرادران افراشته پور یاآقای کرباسچی رافراموش کردید؟امامن متاسفم که شماهااینقدکوتوله اید وفکرمیکنید فساداقتصادی تنها مال دولت یادوران خاصی هست وازتاریخی به بعددیگه اتفاق نمیافته!!!!!!!!!!!! عزیزانم لطفاکمی بزرگ شویدوتلاش کنید باکمک تلسکوپ هم که شده وجبی جلوتراز دماغ خوش تراشتان را ببینید. آباریک الله...
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف دارد شخصی با شان امام جمعه اینطور بداخلاقی و بد دهنی و با زبان توهین سخن میگوید یعنی توی این وانفسا و مشکلات عدیده و خصوصا وجود سارقان و اختلاس گران بی دین مشکل دین و مملکت فیس بوک است که میشود از این ظرفیت هم در جهت معرفی چهره واقعی اسلام عزیز بهره جست آقای امام جمعه اگر شما بلد نیستیداز این فرصت مجازی استفاده کنید چرا آنرا به زعم خود حرام جلوه میدهید بخدا اگر بلد باشیم بهترین کارکرد را میتواند داشته باشد برادر اگر زورت میرسه جلوی دزدها و اختلاسها را بگیر که دارد تیشه به ریشه این نظام و اسلام میزنند خیلی مردی در مقابل زیاده خواهانی چون احمدی نژاد و مشایی و رحیمی و زنجانی و ... بایست .
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
واقعا پشت سر اين امام جمعه نماز صحيح ومورد قبول خداست ؟ واقعا بايد متاسف بود !!!!خدا عاقبت آخرت مارو بخير كنه.
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
ایشون اگه نگویند و تذکرات را ندهند :الان باید زندگی بی قید و بندغربی داشته باشیم ،نمیدونم رفتی کشور های خارجی یا نه منظورم زندگیه ،ولی باید قدر بدونیم ،واقعا تفکرات امام و رهبری و باید از نمای دور به کشورت نگاه کنی هیچ آرامشی غیر خدا و معنویت و اهل بیت نیست .اگه کم کاری کنیم دودش به چشم خودمون میره.موفق باشی
نا شناس 15 ارديبهشت 1393
واقعا جای تاسف دارد شخصی با شان امام جمعه اینطور بداخلاقی و بد دهنی و با زبان توهین سخن میگوید یعنی توی این وانفسا و مشکلات عدیده و خصوصا وجود سارقان و اختلاس گران بی دین مشکل دین و مملکت فیس بوک است که میشود از این ظرفیت هم در جهت معرفی چهره واقعی اسلام عزیز بهره جست آقای امام جمعه اگر شما بلد نیستیداز این فرصت مجازی استفاده کنید چرا آنرا به زعم خود حرام جلوه میدهید بخدا اگر بلد باشیم بهترین کارکرد را میتواند داشته باشد برادر اگر زورت میرسه جلوی دزدها و اختلاسها را بگیر که دارد تیشه به ریشه این نظام و اسلام میزنند خیلی مردی در مقابل زیاده خواهانی چون احمدی نژاد و مشایی و رحیمی و زنجانی و ... بایست .
ابواقاسم ابوالقاسمی 14 ارديبهشت 1393
واقعا حیفه که هین ادم امام جمعه مشهده کی پشتش نماز می خونه معلوم نیست درود بر حاج اقا طبرسی خودمان که سالار و با اخلاقه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.47 seconds.